stolenmoments

Vikariedag

2011-06-07 @ 12:08:20

Lugna luckan.

Idag är det 5personal på typ 7patienter. Det är otroligt lungt här just nu även fast det bara är vikarie. Alla ordinarie är på kurs, men alltid när det är mycket vikarier brukar det bli lite stökigare. Men nu är det verkligen lugnt. Jag tror att detta lugnet är bra för mig, för då har jag inte så mycket att välja på själv.
Men jag känner att jag inte har någon att prata med i personalen för ens natten kommer och det är ganska jobbigt. Men jag ska till behandlingsenheten mellan 13-16 så då kommer jag i alla fall ifrån lås och bom ett tag trotts att personal måste vara med hela tiden.

Annars hoppas jag på ösregn och oväder snart. För jag tror att jag kommer få 1A på Torsdag och dåå kan det vara fint väder ;)

Just nu håller maten på att sjunka ner. Jag ligger i sängen på mitt rum med datorn på magen och känner hur den panerade fisken kämpar sig ner och nästan kämpar sig upp i bland. Men toan är låst så det får den inte...

Nähe... vila va det :S

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback