stolenmoments

Svar på kommentar

2011-06-19 @ 08:33:53

Svar:

Har inte gjort såhär innen men nu tyckte jag de va tid att svara på en liten kommentar.
Till en tjej som lämnat ett namn och inte skrivit en blogg så det är därför jag svarar här och får se om hon läser.

Livi:Har du skärt dig så djupt att du behövt sy? Och va gjorde du då? Åkte du till sjukhuset! Sa du till din mamma? Va gjorde du då?

Svar: Ja, jag har skärt mig så jag måste sy. Inte en gång utan flera. Denna gången tog dom det som ett suicide försök eftersom det va på ställed man kan dö av. När jag efter ett tag insåg att jag varken skulle kunna sy det själv, tejpa eller plåstra om mig ringde jag psyk avd för rådfrågning. Dom kopplade mig till psykakuten som sedan hotade med att skicka ambulans eller polis om jag inte tog mig dit själv. Så för att slippa handräckning åkte jag dit. Mamma visste inget då. När jag kom dit va det bara att sätta igång att sy. 8stygn och jag va inte glad utan full av ångest. Trodde jag skulle få åka hem men blev då inlaggd.

Det va lite av den historien, kortfattad.

Nu ska jag fixa mig lite och ta en dusch.

Kanske kommer med en uppdatering senare. Massa kramar

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback