stolenmoments

Sommar Lördag

2011-06-04 @ 13:15:08

Sommar

Det känns som om jag missat våren
Det känns som jag missat livet
Det känns som om jag missat meningen
Det är sommar och sol men ändå ser jag mörker och kyla.

Det fina vädret speglar sig i att det blir en utmaning idag.
Det ska ätas glass med mamma och en vän.
Jobbigt är mamma måste övervaka mig varje sekund när vi ska någon stans.
Men jag förstår henne, jag hade nog gjort lika dant om det vore min dotter.

Nu till den stora frågan. Vad ska det bli för glass?
Jag vet att dom har både kulglass, mjukglass och GB.
Hjälp, jag som har beslutsångest i vanliga fall, haha.

Hoppas ni får en skön helg :)

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback