stolenmoments

Rond Rond RondDag

2011-06-16 @ 09:59:04

 Vänta vänta vänta...

Läkaren har inte äns kommit än. Jag får inte gå någonstans innan jag varit inne på ronden. Men sittronden har ju inte varit än heller. Så det tar ju minst en timme till skulle jag tro. ÅÅÅ det är värdelöst att bara vänta vänta och vänta.
Och sen är jag riktigt nervös. Nu kommer jag få reda på om jag blir utskriven eller inte. Skulle faktiskt tro att jag blir de eftersom läkaren inte gillar mig och att det är väldigt ont om platser just nu.

Nu ska jag nog försöka fördriva tiden med Kent och ett korsord.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Hoppas hoppas nu för din skull att det blir bra, tids nog kommer du också få uppleva livet igen.

kramar

2011-06-16 @ 14:18:42
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: [kampen tillbaka]

Kämpa min vän!! hur gick det idag?

Vart är du inlagd?

vissa läkare är helt patetiska,dem ser inte till patientes bästa utan bara skriver ut dom hej vilt.

Sjukt! överläkaren tycker nog inte heller om mig efter sista gångens utbrott på honom heh, kramar

2011-06-16 @ 16:20:31
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback