stolenmoments

Rond - Nu tillbaka på avd

2011-06-11 @ 20:26:55

Det va rond i Torsdags

Ronden gick okej. Jag fick min Cymbalta höjd och nästan ett utskrivningsdatum den 16/6. För de datumet stängs denna avd i 2månader och då slås man ihop med en annan där det är mycket skitzofreni och andra störningar. En lite läskigare avdelning om man säger så. Så då vill jag nog hälre hem. Fast då måste det ju funka hemma också. Hade även möte med kommunen. Det gick inte så bra och jag ska träffa dom igen på Tisdag.
Men jag fick mitt övervak ändrat till 1A så de va toppen. Nu kan jag gå ut eller ta bilen någonstans utan att bli övervakad helt. Skönt. Så igår va jag iväg nästan hela dagen. En kompis tog studenten. Tur att jag kunde följa med och dom på avd tyckte att det va bra att jag kom iväg och gjorde något roligt.
Men idag är jag helt slut. Känns som jag skulle kunna somna nu, hehe.

Jag läser fortfarande inga bloggar. Landstingets bredband går i snigelfart så jag har inte tålamod till att vänta. Men jag hoppas att det går bra för er.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

Vilken avdelning är det?

2011-06-14 @ 20:00:43
URL: http://josephinemorphine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback