stolenmoments

Rekordnatt

2011-06-05 @ 11:07:00

Detta är värt att fira :D

Japp, så sant som det är sagt så har jag gjort en rekordnatt när det gäller sömn. Och jag ljuger inte när jag säger att personalen apploderade när jag kom upp, hehe. Hur jag nu ska ta det ;)
Såå vid kl:02.00 fick jag Theralen, då hade jag inte somnat. Men sen, ojojoj.... jag sov från 02.30 till 08.30...
6½ TIMMA. YEEEEHH. Utan att vakna en enda gång.
Nu har vi varit ute och gått en runda runt huset. Skönt. Och snart vankas det lunch, har inte ens kollat på vad det är idag, men men... jag ska försöka att inte oroa mig.

Får nog 2besök idag. Igår fick jag ett och sen va jag ute med mamma :>)

Men jag återkommer nog senare :)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Åh precis vad du behövde!! Riktig sömn som du kan börja om ifrån.

kramar

2011-06-06 @ 00:07:19
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback