stolenmoments

Glad Midsommar

2011-06-24 @ 22:04:36

Till er alla.

Jag är redan hemkommen från allt midsaommar firande. Men faktiskt känns det bra. Jag va redan lagom rund under fötterna när det va relativt länge sedan jag festade senast. Men jag har hunnit med lekar, jordgubbar med glass, midsommarstång, nubbe, sång, sill och nypotatis.
Så jag är ganska nöjd. Och en underbar vän skjutsade hem mig. Så skönt.

Nu vänntar jag på nattpersonal. En som jag aldrig träffat. Nervöst men det ska bli skönt att det kommer någon. För just nu finns det ångest i min kropp trotts en bra kväll.

Hoppas ni har firat lagom och har fått må bra.

Massa kramar

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback