stolenmoments

Farligt vapen

2011-06-15 @ 11:29:06

Vill bara låsa in mig just nu.

En vän till familjen tar studenten idag. Alla där tycker om mig, alla vill att jag ska komma, ingen vet vart jag är. Orkar jag? har jag lust? Ångest över kläder, hår, smink och vara social när det ända jag vill är att inte vara där. Men jag känner krav på att jag bör vara där. Jag kommer må dåligt vad jag än väljer att göra. Kanske åker dit en snabbis och säger hej och smyger iväg, om nu det går.

Snart är det lunch sen vila och efter de arbetsterapi. Helt okej.
Har inte tagit mina värden idag, kanske blir senare. Bra personal ikväll.

Kent spelas dygnet runt på mitt rum just nu´. Okej, ibland bryter jag av med lite Coldplay, Green Day och chokerande Phil Collins.

Jag lever i en verklighet som känns overklig,
jag lever i en värld där allt inte står rätt till,
jag lever dagarna som om jag vore död,
jag lever minut för minut
och försöker att andas fast att jag nästan kvävs,
jag kvävs av den verklighet jag just nu lever i.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Som du säger, du kommer må dåligt oavsett vad du gör. Har du någon där som du kan hålla dig till som stöttar dig och som du kan lita på när du är där?



Din tid kommer, fortsätt kämpa, det finns bättre än det här,

kramar

2011-06-15 @ 11:54:56
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback