stolenmoments

Empty

2011-06-25 @ 10:47:03

Det finns bara ett sett att brinna upp.

Okej, idag känner jag mig extremt tjock. Ja riktigt fet.
Mina kläder börjar sitta mer åt på kroppen och mina bröst börjar bli större. Jag som gillar platta bröst. Kanske en av de få som gör de. Detta är riktigt jobbigt. Och ibland undrar jag vad jag håller på med. Att kämpa mot att bli frisk när det innebär att bli fet. Jag vet att min självbild är fel. Men det är svårt att ändra på.

Jag vill bara må bra på mina vilkor, men det går säkert inte.
Mitt boendestöd tog mina mediciner igår. Hade nog fått med mig lite för mycket så det va risk för att jag skulle stoppa i mig allt. Får dom idag.

Annars så ska jag hem till mamma. Äta jordgubbstårta. Ja, ni hör ju, fettot är på gång. Men vi får se om jag får i mig de. Sen ska jag ut och gå en runda med en vän.

Mina fetto tankar tar över mig idag. Hoppas mitt boendestöd och min vän kan få mig på andra tankar sen!



Puss på er

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback