stolenmoments

Boendestöd

2011-06-23 @ 15:59:08

Pirr Pirr Pirr...

Snart dyker mitt boendestöd upp. Nervös är jag. Inte samma som igår men hon va med på avd i alla fall.
Undra hur dom ser påmig egentligen? Jag menar, dom är kontaktpersoner åt 18st och i mitt område finns det 50personer som har boendestöd och dom är allt som allt sju som jobbar. Men att få sju olika är helt okej tror jag gämfört vad jag har hört från andra. Och sen kommer det ju mest vara mina kontaktpersoner. Det känns skönt.

Nu har jag varit och hämtat ut medicin med personal i alla fall. Gud vilket strul det har varit med de, pjuu!

Uppdate sen ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback