stolenmoments

AvdelningsKAOS

2011-06-19 @ 14:48:20

hJÄLP HJÄLP HJÄLP...

Min avd har slåtts ihop med en annan och den andra avd är en helt annan problematik OCH DET MÄRKS.
Jag är fan rädd och nyss höll jag på att bli klämd av en utländsk tant då hön slängde igen min dörr och kastade en telefön i golvet. Nu bankar hon mäst i dörrar och skriker och snart kommer hon få en spruta. Och så häll hon på att ringa polisen från patient-telefonen. Ja det märks att man är på ett psyke just nu.

Jag är yngst här nu för dom flästa andra har blivit utskrivna, i alla fall dom med självskada, äs och så, så nu är det mest psykos och skitzo här. Och igår hade någon varit inne på mitt rum. LÄSKIGT.

En annan sak som hänt är att en personal tappat en lapp där allas övervak står och såklart huttade jag den på golvet ;) hehe, så nu ser jag vad alla har för problem och om de är på LPT eller HSL. Annars är jag faktiskt inte nyfiken av mig. Jag vill inte  veta andras problem och jag vill heller inte att de ska veta mina. Men när det gick och läsa på lappen så gjorde jag de, hehe busigt!

Nä he, nu kallar en näringsdryck jordgubb

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback