stolenmoments

Arg som ett bi

2011-06-08 @ 10:52:10

Vilken helvetes natt

Min dag kommer bli ett helvete... eller nästan i alla fall.
Jag har haft en riktigt hämsk natt. Så mitt humör har redan börjat tryta och jag kan tala om att dom är ovana att se mig visa känslor över huvud taget. Men nu har jag varnat dom. OCH MAMMA, hehe för henne ska jag träffa en stund idag och hon lär få ta en hel del skit.

Men natten då..
Eftersom jag inte har så jätte mycket medicin längre och typ ingen vid behov (för mina intoxer) så har jag bara 2ml Theralen VB medicin. Och när klockan va 24.00 bad jag om att få och då fick jag 1ml. Sen när klockan är 01.40 ber jag om 1ml till eftersom jag inte somnat och inte äns är trött, bara ångest och rastlös. En skötare kommer, försök att tänka på rosor och sommar säger hon, ja visst, som om det skulle hjälpa då... när klockan är 02.20 larmar jag igen, vad är min medicin. Nej tyvärr vi har inte tid säger hon då. Men vad faaan, då börjar jag bli arg i stället. Så när klockan är 02.45 går jag upp för att hämta lite tidningar i dagrummet. Nähe, då va de fel, då fick jag inte gå upp. Vi har fortfarande inte tid säger skötaren, eftersom det bara är ssk som får dela medicin och hon va inne hos någon annan. Innan hade jag hört någon skrika också....
När klockan är 03.45 kollar jag på klockan sista gången. Och jag vet inte riktigt när jag somnade. Vid 07.20 va jag uppe igen.

Så just nu är jag bara helt fu*king irriterad.

Hoppas inte dagen slutar i katastrof bara.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

2011-06-08 @ 12:54:49
URL: http://ekblaad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback