stolenmoments

There's allways something

2011-01-29 @ 22:29:05

Åhh jobbiga hemska tankar släpp mig...

Klarade att vara på festen i 1 timme, sen fick mamma komma och hämta mig. Jag orkade inte mer och det är kanske i och för sig inte så konstigt med tanke på omständigheterna.

Försöker få ordning på tankarna i mitt huvud, det går inte så bra. För jag vet att dom kommer finnas kvar där, poppa upp lite nu och då. Frågan är bara om jag kommer lära mig att hantera det? Det får ta tid, det är naturligt att saker tar tid, tror jag. Men hur lång tid? Jag är en person som måste ha svar på "varför" för att riktigt kunna förstå och fungera. Men det finns inget riktigt "därför" och då blir det svårt.


Nu blir det lite piller att sova på och dessutom 80milligram theralen. Det ska nog få mig i säng =O


There's so much things I want you to know, but words aren't enough. :)

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback