stolenmoments

Öppna sig?

2011-01-05 @ 16:46:27

Vad har man annars vänner för?

Jag har sakt det och jag säger det igen. Jag har underbara vänner. Men jag har tre stycken som är speciella. Dom betyder allt för mig. Vi fyra hör liksom ihop.

I går kväll skulle jag gå till ICA och köpa mjölk och då följde den ena med som stöd ;)

Vi började prata om allt från topp till tå som vanligt. Kände att jag behövde berätta att jag kanske ska börja på ABC eller behandlingsenheten (något utav det blir det ju). Jag vet inte riktigt vad dom tycker om sånt (för jag själv tycker det är hemskt) och det betyder mycket för mig att dom stöttar mig m.m. Men även vissa saker kan jag absolut inte berätta för dom och det vet dom. Men att slippa ljuga om vart jag ska och göra det känns underbart, för jag hatar att ljuga. Men hon lyssnade och undrade vissa saker men jag ville bara i stort sätt berätta för att dom skulle veta. Fjantigt kanske, men det finns inga andra i min närhet som vet något eller kommer få veta såå, jaa dom är dom ända.

Sen kan jag checka av allt jag skulle göra idag förutom att posta brev och va med mina Friends för det ska jag snart. Hittade kanske en soffa. ÅÅÅ jag är så spend. Jag vet hur jag vill ha min lägenhet, jag ser det i huvudet men det är så svårt att hitta saker som stämer i hur jag vill ha det. SVÅRT.

Jag vet att jag kommer behöva fika sen. Bara att börja förbereda sig mentalt och ta en långrunda med hunden innan ;)



Minns detta kortet. Jag mådde skit och det syns verkligen på mina ögon.
Men aja... de va ett tag sen så får försöka glömma de...

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår tävlingar på min blogg.

Man kan vinna underkläder värda 300kr och jättefina namnnappar till bebisen.

Gå in på min sida och anmäl dig:)

2011-01-05 @ 20:38:20
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Postat av: My

Det är värt mycket att ha sådana vänner. Och ibland är det faktiskt riktigt skönt att faktiskt våga berätta,.... och kanske märker man att "det var inte så farligt ändå". Ibland kanske man gör saker och ting större och mer farliga än vad de egentligen är.

Hoppas fikan gick bra:) / My!



2011-01-05 @ 21:04:47
URL: http://tankarimy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback