stolenmoments

Naket och galet

2011-01-01 @ 16:57:50

Time of my life




Den låten spelades ett antal gånger i går kväll. Och visst, för en stund både hoppades och trodde jag att det skulle bli sant. Men upptäckte när den nya dagen kom att så inte va fallet. Att även att man har sakt till sig själv att lämna vissa saker bakom sig så hjälper det inte att det slagit om i årtalet.
Ångesten och hatet mot fram för allt mig själv finns kvar.

Dagen har spenderats på jobbet och hemma hos vännerna där bakfyllan kändes bara jag klev innanför tröskeln ;) haha.
Men fy van vilken jävla fest det blev. Only boys tills vi fyra kom. Då tände dom till kan man säga ;)
Naket och galet (inget naket för min del), Men vissa va riktigt fina att kolla på ;P

Kanske kommer upp en liten festbild sen, får se ;)
Men hoppas i alla fall att ni fick en okej kväll mina vänner <3

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback