stolenmoments

MöbelREA

2011-01-07 @ 09:01:45

Som ni vet...

Ja, som ni vet letar jag möbler till min lägenhet. Och det verkar vara en bra tid jag flyttar i alla fall med tanke på alla reor när det gäller möbler. Men tror ni inte jag hittar en underbar soffa som har ett helt magiskt pris 5000kr för en superskön 3sits med divan. Den är nersänkt från 8900kr. Jihaa!
MEN THE BIG NONO är.... 8 FUCKING VECKOR LEVERANS.... BUHUUUU.
Vad gör man?
Om 3 veckor flyttar jag in och om det hade tagit ett par veckor längre hade känts okej, men att den kommer mer än en månad efter jag flyttat känns riktigt tungt om jag nu skulle välja den och inte någon annan :S

Okej Minna det där är ju faktist petetesser. Har mycket annat nu som är tusen gånger värre. Men man ska alltid haka upp sig på något :) hehe

Ha en bra dag :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Synd, med tanke på hur det drabbat dig nu. Eller ja då med, men du får ju bära det med dig även nu, och verkligen nu, när du har mer än minnena, i och med att dom lett dig vidare till dom problem du sitter i nu. Har så svårt att fatta hur människan har tänkt. Tänk om något liknnande drabbat honom när han var sju? Nej. Jag önskar du blivit hämtad dom där nätterna du ringde till din mamma.

Njae, ibland gör dom riktiga floppar, dom inom psykvården. Har träffat alltför många. Fy nej, saknar den gamla psykologen jag hade på ät. Den bästa jag haft.



Jo OS drar igång nästa vecka. Dag är lite obestämt. :)

kramar

2011-01-07 @ 22:16:07
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback