stolenmoments

Levande?

2011-01-06 @ 17:28:52

Nej, jag tror inte de...

Känner mig helt vimsig. Va fortfarande vaken när mamma och styvpappa klev innanför dörren i natt vid kl:01.30 och sen vet jag inte riktigt när jag somnade. Vaknade i alla fall och kollade på klockan vid 03.30 och konstaterade att jag hade 1½timme kvar att sova. De va i alla fall skönt. Men oj vad trött jag va när jag körde till jobbet. Sjukt farligt att köra så trött egentligen. Borde man inte göra. Men satte på radion på hög volym och sjöng så det visslade om det. Då blir man lite piggare ;) Men jag har kännt mig mer död än levande idag.

 

Så inga planer för kvällen. Känner bara att jag inte orkar någonting. Inte alls sugen på att sitta vid datorn, för rastlös för att kolla på TV och för trött för att gå ut och gå. Så vad fan ska jag göra, försvinna? För om jag somnar kan jag ALDRIG somna i natt och det händer nästan aldrig att jag tar en tupplur på dagen…

 

Föresten. Jag va sjukt nära på att ringa psyk i går kväll. Min läkare har sakt att jag ska göra de när jag inte mår bra. Och i går kväll va verkligen ett sådant tillfälle jag inte kunde kontrollera mig själv. Riktigt läskigt. Men det slutade med att jag kom fram till att vad tusan kan dom göra? Prata med mig och det hade jag verkligen ingen lust med. Men jag ville bryta det mönstret jag höll på med för det kunde gått illa. Men allt slutade relativt bra i alla fall :S

 

Mycket babbel nu från min sida.;)

 

Hoppas ni har haft en bra dag i snöyran :)

 

/Minna



Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Varför kom hon aldrig och hämtade dig? om ett barn ringer på nätterna är det väl allvarligt nog och att du sen gråter på det är väl skäl för vem som helst att hämta dig? Har hon aldrig sagt något om det? Eller har ni aldrig pratat om det allvarligt?



Klart det tar tid, det är en allvarlig sjukdom OCH ett allvarligt trauma (plural) du har. Så din läkare har rätt, ge dig själv tid, det håller längre om du vårdar det rätt.

Du har rätt, de har vissa skyldigheter, som jag hoppas dom är kapabla att hantera på rätt sätt. Tveksamt i vissa fall, men de försöker väl på sitt sätt.

Är du alltså sugen på idén om OS? :)

kramar

2011-01-06 @ 19:42:12
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback