stolenmoments

Halleluja

2011-01-07 @ 23:03:51

Å Jesus vilken kväll :S

Jag jobbar sällan kväll. Hatar att göra det. Men idag fick jag ställa upp. Men jag säger då de. JAG ÄR SÅÅÅ GLAD ATT DEN ÄR ÖVER. Jag kan säga att jag HATAR när jag inte har koll. Jag måste ha superkoll på allt och speciellt när just jag fick allt ansvar på mig. Ett tag höll jag på att få riktig panik kan jag tala om. Brukar ändå vara professionell på jobbet och håller allt inom mig där. Tydligen tycker folk att jag gör ett bra jobb i alla fall, det är huvudsaken. Men jag känner ofta att jag kunde gjort vissa saker bättre. Och idag va en katastrof kväll :S

Va inte riktigt en sådan fredagskväll jag ville ha. MEN jag har hittat en soffa nu i alla fall.

WIHOOO :) Happy :D

 

 

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Vad jobbar du med? nyfiken;)

2011-01-08 @ 08:38:17
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback