stolenmoments

Få bort lite av allt...

2011-01-02 @ 12:45:10

Träning...

Ska dra iväg på träning nu. Man kan säga att det är VÄLBEHÖVLIGT efter dessa dagar. Helt sjukt.
Träningen gör inte bara att lite kalorier försvinner utan även några få tankar tränar jag av mig, i alla fall för stunden. Det är skönt.
Mycket som måste fixas. Får ta tag i allt i morgon. Skjuter just nu fram allt känns det som, orkar inte ta tag i något. Jag hatar när saker och ting jag gör blir halvgjort, typ det värsta jag vet. Måste ta tag i mitt liv, men hur många gånger om dagen tänker jag så? och hur blir det med de?

Men som sakt, det ska bli skönt med träning.
Träffa fotbollsbrudarna.
Va några veckor sen sist.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Åh det där med ålder är verkligen ett hinder ibland. Har samma problem, de äldre säger att (eller ja, så som vi/äs tolkar det) det finns mycket bättre som man missar. att det man har inte är "rätt", inte tillräckligt bra. de yngre likadant. de ser fram emot en tid då man ska må bra och leva livet. man vad gör vi? njae lever livet kan man inte direkt säga. men det är ju dit vi ska till slut, efter en lång kamp, men den går att klara.

Det är nästan jobbigare efter än före en överdos/ett försök till att ta livet av sig. Likadant här, när man vaknar upp, efter timmar/dagar medvetslös och ha någon man bryr sig om sittandes bredvid sängen. hur är din kontakt med din mamma? den där besvikelsen känner nog alla, så du är nog inte extra störd eller mer självisk än någon annan i din sits där. och för att bli frisk krävs det att man ibland bejakar sig själv och sina egna behov. i alla fall de positiva begären.

nej 91 sög. det är ju en beroendeenhet så där är egentligen bara väktare som ska se till att man inte gör något dumt. det finns ingen behandling där, det ena avdelningen ska göra är ju att avgifta ed missbrukande. så jag då som inte har det som mitt största problem var det enda som gjorde mig bättre där var de andra patienterna.

kramar i massor

2011-01-02 @ 16:55:33
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback