stolenmoments

Det finns mycket i livet man vill ha, men inte lika mycket man kan få.

2011-01-06 @ 22:33:29

Jag är inte helt säker just nu.?

Vad är ett liv?

Alltså meningen med själva livet? Förr i tiden kämpade man för att överleva, för att skaffa sig mat och hålla sig varm. Idag verkar det som om livet handlar mer om materiella saker och pengar eller vem som är snyggast och kommer längst. För snygga människor blir populära och framgångsrika med vissa undantag, men visst går smala fina tjejer före fläskberg (självklart fel i mitt tycke) ni förstår vad jag menar? Alla skönhetsoperationer för att bli någon man inte är. Ja, snälla.. jag hade behövt operera hela mig om jag skulle bli något utav det där som snygg och framgångsrik. Men är det de livet handlar om? För vissa i alla fall. För mig är kampen den samma som för dom på stenåldern, ÖVERLEVA.

För jag vet att folk på stan kollar på mig. Jag ser deras blickar och känner deras hån. Dom vet att jag vet. Jag vet också att jag kommer bli rik innom loppet av 10år, ekonomiskt oberoende, men det är inte lycka. Jag vill ha lycka och glädje. Kunna känna kärlek i mina ådror. Känna att hjärtat slår slag för livet. Inte för en kamp om att överleva ett krig.

HAHA... Jag i lugg 2007. ALDRIG MER LUGG säger jag bara :P

Helt sjukt, 4år sedan nu. Jäklar vad tiden går (känns som igår ju)

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mathea

Fiiin ! <3

2011-01-11 @ 04:00:52
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback