stolenmoments

Där ute finns en värld av långa nätter

2011-01-02 @ 00:33:48

Näe, nu får det ta och hända något här...

Undra hur många timmar sömn kroppen måste ha egentligen? För att fungera.
Jag kan räkna sömntimmarna denna veckan på mina två händer.
USCH!

Känner mig verkligen sliten och fick en underbar kommentar på jobbet idag - ja men lilla vän du ser inte så pjåkig ut ändå... Hmmm hur ska man ta den?

Klockan tickar på men livet står still.
I morgon ska det bli en bra matdag. Slut med allt skräp nu, det ger mig bara en hejdundrandes ångest och påverkar sömnen bara allt mer för de.

Ska till min psykiatriker på måndag och nu måste hon hjälpa mig. Hon ville ju inte skriva ut något förra gången efter de som hände och att hon skulle ha semester och inte kunde ha någon koll då.
Men nu fasen.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback