stolenmoments

Dagens MÅSTEN

2011-01-05 @ 09:32:01

God morgon/förmiddag :)

Ledig idag och därför finns det en del måsten.
  • Nu ska jag ut och gå med vovve
  • Till gymmet och träna med en vän
  • Kolla på soffa
  • Posta brev
  • Umgås med en vän
  • Umgås med mina tre bästa vänner
Jaja... jag får se hur det blir. Känner alltid att jag blir stressad när jag blir fullbokad sådar. Ibland slutar det med att jag inte orkar något och då blir alla besvikna istället. Men men.  Nähe.. nu får jag sätta fart.
Ha en bra dag nu alla :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Monélia

sv: vilket förstod du inte ? det där med kalorierna ?

jag menar att om det står exempelvis 250 kcal på en brödförpackning och ni äter 100 gram bröd då räknar ni det som 250 kcal ju ? men jag räknar ut det EXAKTA värdet, det kanske blir 270 kcal då ? så totalt under en dag, har jag kanske ätit 500 kcal som jag räknat ihop, och då motsvarar det egentligen MINDRE om ni skulle räknat det, förstår du ? eftersom typ alla går efter vad som står på förpackningarna.

så det jag menar är att mitt mål kommer ta längre tid än om NI skulle ha samma mål, eftersom mitt mål är att gå ner ett antal KALORIER, och inte VIKT. fr jag vet ju inte vad jag väger så jag måste ha det målet istället:)

2011-01-05 @ 11:15:00
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/

Postat av: Jessica

Tack för din fina fina kommentar!! Åh, jag blir så glad av att läsa att jag gjort en positiv skillnad i bloggosfären, hehe :) Och världens största grattis till att du kom in, fan vad kul!!! I vilken stad skulle du läsa, sa du? kram!

2011-01-05 @ 13:36:26
URL: http://kessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback