stolenmoments

When the children cry...

2011-02-17 @ 22:08:06

WHEN THE CHILDREN CRY

Jag minns alla nätter jag grät mig till sömns. Hur rädd jag va. Just då hatade jag inget, jag va ett barn. Allt va som det skulle trodde jag. Men allt stod inte rätt till, det vet jag idag. Allt jag fick vara med om.

Jag är född in i en värld ni alla inte vet om. En värld som ett barn aldrig skulle behöva vara i.

Jag är inget barn längre. Trotts de kan jag känna mig så liten. Jag fick ta mycket ansvar men också ta mycket skit. Jag gjorde allt, jag gjorde verkligen allt för att det skulle bli bra. Men vad fel det blev. Allt blev så fel och idag orkar jag inte längre. Jag orkar inte ha allt inom mig och de är mycket. Det va då allt det destruktiva började, för att orka leva.

Jag kan inte lita på någon, speciellt inte män. Jag hatar de, de hindrar mig i mitt sett att leva, i mitt liv

little child
dry your crying eyes
how can I explain
the fear you feel inside
cause you were born
into this evil world
where man is killing man
and no one knows just why
what we have become
just look what we have done
all that we destroyed
you must build again

 

/Minna

Permalink Det förflutna Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback