stolenmoments

Tårta x2

2011-02-23 @ 22:07:25

Kalaset är över...

...och det blev tårta x2
Jobbigt
Men små bitar så gick det ner

Ingen ide att skriva ner mina tankar just nu
blir bara virrigt

Något jag inte har förstått är om Theralenen ska stå i kylen eller inte, om det spelar någon roll?
Har en 40ml flaska nu så har räknat ut att den ska räcka i 20dagar.
Ska försöka hålla de.
Jag fick ha den flaskan själv eftersom det är svårt att ta en överdos av den. Man blir tydligen bara som ett papper i munnen och får kryp i benen.

Imovanen och Ataraxen fick jag bara några stycken av och resten får jag på behandlingsenheten nästa gång.
Jobbigt, känner mig lite som ett barn. Men tanken är väl att när jag blivit stabilare ska kunna ha medicinen själv här hemma. Men nu är det bara att gilla läget för jag har inte mycket till val. Och om jag gör något dumt minskar bara chanserna om att få klara mig själv. Nu gäller det att bygga förtroende. Jag är ganska bra på att se lite söt och oskyldig ut ;)
TYP, hehe

Det kan bli trovärdigt med ett leende!

2timmar kvar tills det ena arbetet ska in. Dax att lägga på ett kol.

/Minna


Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mezza

Gjort misstaget att intoxa Theralen. Svepte en flaska. INTE KUL!

Ja, man blir sandpapper i munnen.. och det går verkligen inte över på länge.

Men det e bara en av sakerna som sker. Även om skallen och tankarna funkar, så gör verkligen INT kroppen det. Tal, rörelser etc.

Vidrigt. + att det ger magsmärtor...



2 ml är väl en medel-hög dos. Hade 2-4 ml ett tag, men det var pga annat med (kombinationer med andra mediciner etc). 4 ml på kvällen gjorde mig sååå trött långt fram på eftermiddagen nästa dag. Jobbigast tyckte jag nog torrheten i munnen och bristen på att kontrollera tungans rörelser var dock.



Ge dig fanken på att dina mediciner SKA räcka den tiden. Du vinner mkt på det. Inte bara för din egen kropp, utan även förtroendemässigt + att du kommer in i ett tänk som kommer hjälpa dig i vägen att må bättre.



Theralén måste inte stå i kylen.



Kram

2011-02-23 @ 23:26:05
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback