stolenmoments

Stress gånger 1000

2011-02-27 @ 00:10:14

Svullen.

Jag är extremt stressad. Kan inte gå ner i varv och har panik över att jag är svullen. Min kropp är fylld av vätska och mitt ansikte ser ut som en boll.
Har inte varit hemma idag. Har JOBBAT för mycket. Det va inte äns meningen men det blev jobb från 9-22.
Panik över sjukt mycket och jag överreagerar för det minsta lilla.

Det känns som om allt förföljer mig. Är jag manisk? Nja, kanske lite men just nu förknippar jag bara allt med mitt dåliga mående. Inte bra. Men jag mår inte bra.

Ska träffa en ny vän i morgon ett par timmar. ska försöka se fram imot de.
Nu ska jag försöka FÖRSÖKA lugna ner mig. Kanske ta en kopp te.

UNDERBARA LÖRDAGSKVÄLL

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback