stolenmoments

Sarah Dawn Finer

2011-02-19 @ 22:31:48

Kärleksvisan

Jag må säga att Sarah Dawn Finer är tjock men ack så fin och ljuvlig röst. Smälter man inte när hon sjöng kärleksvisan nu på QX galan. Hon har talang.

 

Och jag tycker det är rätt att vem som helst ska få gifta sig med vem som helst oberoende av kön. Jag har fått för mig att man blir kär i människan inte i könet. Men det är kanske upp till var och en.
Bara en liten tanke så här på lördagskvisten.


/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Vad händer härnäst? Vad händer om du får åka hem och vad händer om du är inlagd?

Håller med dig, alla har rätt att älska vilka dom vill, det är inte utseendet eller könet man blir kär i.

kramar

2011-02-20 @ 14:03:14
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback