stolenmoments

Please God

2011-02-20 @ 21:25:21

Please god turn me into a bird

Känner hur hela kroppen värker och är skakig. Jag mår dåligt, psykiskt.
Jag är så fucking orolig och nervig och kan inte kontrollera mina känslor (ja, jag har tydligen någon diagnos där men dom har aldrig sakt vilken)

Jag kände innan att jag började må dåligt. Ni vet den där lilla känslan man lixom får innan det riktigt bryter ut. Ibland känner jag inget innan utan det bara kommer men idag kom det smygandes. Tog theralen 1ml, blev inte bättre, tog 2x25mg atarax, nej inte bättre, så nu tog jag nyss min Imovane 7.5mg och hoppas på att däcka eller så tar jag mer theralen snart. Jag vill hellre typ försvinna ett tag än att ta fram rakbladen, för det va faktiskt ett par dagar sen… Men just nu når jag skit :(

JÄÄÄVLA SKIIIT

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carola

åh önskar jag kunde säga eller göra något.

Är dock där själv och jag förstår hur du menar när man känner..



Brukar ofta ringa min man och säga att nu är det på väg, jag känner i kroppen.

Själv känner jag mig sorgsen, hopplösheten kramar om mig hårt...känns som om jag kvävs.

Styrke kramar och tack goa du för din kommentar

2011-02-20 @ 21:53:45
URL: http://mammcarola.blogg.se/

Postat av: Elin

Klart det är svårt att veta vad som händer efter en tid på sjukhuset, särskilt om man varit där några veckor. Det är ett annat liv där, vakuum, ansvarslöst och alldeles tomt på verklighet.

Men det är svårt hur du än gör, tids nog kommer du ändå komma dit du är nu - mitt emellan, dagen före utskrvining/förlängd inläggning.

Den har inte varit särskilt bra egentligen, men jag har fått i mig mat i alla fall. Din dag?

kramar

2011-02-20 @ 22:33:37
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback