stolenmoments

Otursfågel

2011-02-25 @ 10:48:45

Ja, jag är verkligen olyckdrabbad.

Stackars min familj. Det kanske är tur att jag inte har några syskon.
Jag har alltid varit väldigt aktiv, sprallig och livlig. Men inte direkt på ett neggativt sett på de viset. För jag gjorde nästan alltid som mamma sa och jag har alltid varit väldigt väluppfostrad.

Men jag har varit med om en hel del:
Sytt i hakan 2gånger
Brytit svanskotan
En häst har naggat på två fingertoppar
Fastnade i en taggtråd då läppen gick i två delar och fick sy.
Brytit armen +3sprickor
Min högra ryggmuskel gick sönder
Min mellersta tå och lilltån har gått av
Opererats 4små 2 större operationer
Systa i magen gick sönder
Intoxen när jag låg i koma 15timmar

Och sen råkar jag alltid ut för allt annat. Helt sjukt, haha...
Mina närmaste är såklart vana men andra människor börjar ju undra! hehe

Och jag känner att om jag ska vara en människa dagen efter så måste jag hålla mig till 1-2ml theralen. För nu känner jag mig som ett jävla kolli...

Näe, nu ska snart ett arbete vara inlämnat. Om exakt 2timmar 10min

PANIK

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Önskar du kunde få må bra. Och Theralen kan vara knivigt i början, det är en konstig medicin.

Vad säger dom på sjukhuset nu då? Går det att tänka något bra?

Brukade gå bra, hade ju tandställning när jag mådde som bäst så då gick det rätt bra, men senaste åren har jag inte mått lika bra, då är det som för dig, trots tabletter är det svårt att klara av det.

Vad händer i helgen, kan du slappna av?

kramar

2011-02-25 @ 15:11:39
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback