stolenmoments

Och de va de de...

2011-02-17 @ 19:55:14

Och just nu känner jag för att hetsa.

Jag borde kanske inte skriva sånt.
Både för mig och för andra, för jag vill verkligen inte att detta ska vara en äs-blogg.
Men det är en daglig kamp mot hetsen och svälten.

Nog om de. Ronden idag gick piss. Fast det va nog inte ronden i sig som gick dåligt utan hela min förmiddag blev förstörd pga psyk. Jag blev extremt stressad och mådde riktigt dåligt av de. De som hände va att jag skulle åka till avd när jag slutat skolan vid 12. Och jag hade mycket som skulle göras med min grupp. VIKTIGT!

Men vid 08.30 ringer det från dolt nummer, då vet jag att det är dom. Helt plötsligt skulle jag vara där kl:11.00 och träffa läkaren.  Jag sa att vi hade bestämt att jag skulle komma efter 12, men NEJ! Nu va jag tvungen att komma kl:11.00. Nej, sa jag, jag kan inte då, jag har skola till 12 och så va det sakt innan. Men jag hade inget val. Det va bara att säga lite fint till min grupp att jag helt plötsligt va tvungen att åka iväg. VARFÖR? DÄRFÖR! Kul svar till människor jag knappt känner.

Jag kom i alla fall dit i tid, men de va knappt.

 

Själva läkarsamtalet va jobbigt. Ja, riktigt jobbigt. Kul att det satt en student med i rummet i stället för min kontaktperson då nästan alla ordinarie va på föreläsning. Det kändes ju tryggt… är det inte de de ska kännas på psyk..TRYGGT? Det gjorde det vilket fall inte.

Jag blev inte utskriven idag men fick ytterligare långpermission tills på Måndag då det ska göras en ny bedömning. Jag vet inte riktigt hur det känns. Just nu är allt väldigt jobbigt, livet i sin helhet!

 

Nu måste jag plugga. Jag MÅSTE plugga. Men egentligen orkar jag inte…

 

/Minna


Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carola

kikar in med en varm kvällskram.



När det gäller tidningen är jag sjukt nervös...huh

sussa sött

2011-02-17 @ 20:51:35
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Postat av: gryningsljus

styrkekram!

2011-02-18 @ 07:45:48
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback