stolenmoments

Kalas

2011-02-23 @ 17:48:05

ÅÅÅ

Jag måste följa med...

Och vet ni...?!
Jag va på behandlingsenheten nu i eftermiddags. Jag har innan fått medicin på avdelningen och dom har delat till mig när jag haft permis. Men nu när jag är utskriven tar behandlingsenheten över. Och vad tror ni jag fick göra... åka till Apoteket MEN INTE SJÄLV. Jag va tvungen att ha någon med mig när jag tog ut medicinen för att jag inte skulle ta med mig allt hem enligt dom. Så nu delas det på enheten.

Om man ska tänka förnuftigt kanske det är de säkraste just nu.
Men det kändes inte bra...

Nu ska jag på kalas. Måste skynda!

Kram på er

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Det är svårt att komma hem igen från en avdelning, men jag kan nästan helt säkert säga att det bara finns fördelar med att dom hr hand om din medicin. Tids nog får du ta hand om den själv igen, men tills dess är det räkna tabletter som gäller.

kramar

2011-02-24 @ 12:06:44
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback