stolenmoments

Hon ska INTE lägga sig i...!!!

2011-02-24 @ 21:19:23

I never tell you...

...men igår när jag och L (jag kommer kalla henne L) va på Apoteket tog vi en kölapp sen ställde hon sig en bit bakom mig,  jag gick fram dit man hämtar recepten och en kvinna satt där. Hon frågade om jag skulle ta ut till mig (varför hon nu frågade de)? tog mitt legg, fick upp medicinlistan på datorn, frågade om jag ville ha det som blivit utskrivet idag, ja tack sa jag.
Hon hämtade medicinen och la ner i en påse och frågade om jag visste hur jag skulle göra, mmm... sa jag.
ÅÅÅ det måste vara jobbigt för dig, sa hon då.
JÄVLA KÄRRING, DET HAR VÄL INTE HON MED ATT GÖRA!!
Okej, just i de tillfället bara kollade jag ner i marken och sa lite tyst mmm... fick påsen och gick till kassan. Blev faktiskt lite ledsen, så säger man inte, det är inte hennes jobb att sätta sig in i min situation. Hennes jobb är att ge rätt och se till att jag vet hur man ska ta de. Men hon gjorde jävligt mycket mer...

Jag överreagerar säkert!!

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback