stolenmoments

Glömmer

2011-02-22 @ 19:08:47

Glömmer, eller är jag glömsk?

Jag försvinner in i tankarnas värld.

Mitt i pluggandet kommer jag på att de 10sidor facklitteratur inte har haft någon större betydelse eftersom jag ändå inte ”varit där”. Vart är koncentrationen?

Och jag kan helt glömma både tid och rum. Just nu är jag en aning isolerad här i min lägenhet då jag inte går utanför dörren mer än nödvändigt (bibblan,psyk).

Hade tid hos min öppenvårdsläkare idag. Jag va en aning frånvarande efter kvällen, då det bara blev kaos i min hjärna. Frågan om bolltäcke kom upp…? Eller hon frågade om jag ville prova ett? Hmm…

Hon tyckte dock inte att jag skulle hoppa av skolan helt men heller inte att jag skulle plugga fult. Hon ville sjukskriva mig på halvtid. Synd att mitt program bara går på helfart, så det är allt eller inget. Skit.

Jag kommer inte läsa några bloggar idag. Måste fokusera på skolan, fast att jag mår piss. Men har inget val just nu känns det som. PANIK.

 

PANIK.PANIK.PANIK

FAN.FAN.FAN

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Svar om bolltäcke finns i min blogg när du har tid. Vad är det du läser? Vad pluggar du? Gymnasium eller högskola?

Kram och lycka till med studierna;)

2011-02-23 @ 09:23:54
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback