stolenmoments

Flytta hemifrån?

2011-02-21 @ 08:37:59

Tankar tankar tankar

Som ni alla vet (som har läst innan) så har jag för första gången flyttat hemifrån till en 49kvadrat 1½ lägenhet centralt i stan.
Men, det som känns lustigt är att det blev lixom aldrig att jag flyttade hemifrån på rätt sett. Jag va inte direkt med och flyttade alla lådor, för jag orkade inte, jag va inlagd.
Jag har levt på avdelningen i mer än en månad. Så på ett sett blev det lixom att jag flyttade där ifrån eller vad man nu ska säga. Ja, lite lustigt blev de. Och sjukt konstigt.

Detta är en natt för några år sedan. Några nätter i det rummet blir det inte mer. Tänk hur många år jag levt där, 14år om jag ska vara exakt. Sjukt vad mycket man gjort där om nätterna (och om dagarna). Okej, jag lär ju hälsa på lite hemma hos mami.


Riktigt gamal bild, hehe

Nu blir det snart att åka till Psyk...
ROND FÖR FAN...
PANIK...
DET KOMMER INTE GÅ BRA.

I och för sig hur det än blir är inget bra!

Hoppas ni får en bra dag. Här snöar de :´(

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Klart det är svårt, och det kommer bli svårt när du får komma till lägenheten, men med stöd och hjäl, som du tar emot, kan det gå ganska bra.

Jag tror på dig, <3

2011-02-21 @ 10:39:58
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Twiggy

Snälla kämpa!<3

2011-02-21 @ 11:03:10
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback