stolenmoments

Inlagd på lpt

2011-08-08 @ 08:47:54

Skriver från mobilen nu så jag vet inte alls hur detta blir... Det har hänt mycket, FÖR mycket. Och för att göra en lång Historia kort så hamnade jag på ITVA onsdag till torsdag Fick en överläkarbedömmning och fick åka hem, kom till behandlingsenheten i fredags och dom tvingade mig att följa med till psyk, annars polis. Arg, ledsen, sur och besviken hamnade jag på psyk akuten, blev inlagd. MEN, helt ärligt så trodde jag att jag skulle få komma ut I lördags men inte. Då satte läkaren LPT. Fan. Snart rond och jag vill bara hem just nu. Hoppas ni mår okej!!! /minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Tänker på dig, det här fixa du till slut <3

2011-08-09 @ 00:13:42
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback