stolenmoments

Trouble is a friend

2011-04-21 @ 17:27:18

Kan man lugnt säga!

Men jag har i alla fall hämtat ut medicin idag. Dock fick jag en viss medicin utrskriven men va tvungen att vänta med att hämta ut den tills på tisdag. Kan tala om att det kliade i fingrarna när jag stod på apoteket. Men jag hade lovat L och det känns inte bra att svika. Så jag tog aldrig ut den. Bra!?

Just nu är jag i stress. Har varit i skolan, på enheten och i stan. Nu ska jag snart hem till mamma.
Men det känns som om jag lyckas med allt man inte ska lyckas med. Kunde det inte vara tvärt om, som att jag skulle kunna få vara den första som kunde flyga eller nått ;) hade varit en aning bättre!

Nu är det Påsk också! Huaa...Mat.mat.mat!
Och träffa släckte. Hoppas det ska gå okej!
Får inte känna ångest för de redan, får vänta tills på lördag och söndag.
Och tror jag ska på fest på Lördag. Men är inte helt säker. Beror på hur jag känner mig både psykiskt och fysiskt!

Hoppas ni får en bra Påsk



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback