stolenmoments

Rödlysen och blekfisar

2011-04-25 @ 09:49:31

Japp Minna=Blekfis

Minnas vänner=Rödlysen.
Haha... så ligger det till just nu. Vissa fläker ut sig direkt när solen kommer fram och tror inte att dom måste smörja in sig eftersom det inte är sommar. Men det är nu solen är som starkast och många av minna vänner har bränt sig MYCKET. Jag försöker hålla mig undan så gått det går. Delvis för att jag inte får sola för en medicin jag tar och om jag gör det kan jag bränna sönder mig pga den. Vill inte riskera de! Och sen framför allt HATAR jag att sola ;) hehe!

För mig blir det plugg hela dagen! INTE KUL men det är förbaskat ett MÅSTE!

Jag funderar över om tiden finns idag (för jag lär behöva en paus i mitt pluggande) så kommer min historia del 3 eller kanske ett något annat spännande! HAHA... NOOT
För mitt liv är ganska boring

Men jag hottade i alla fall upp det lite igår kväll då det blev en runda på stan. Och den va aldeles precis lagom!


Love

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Grodan

sv: kul :) själv går jag termin 3. Ser fram emot hösten då det är 18 veckors praktik som gäller! :)

2011-04-25 @ 13:28:13
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Postat av: Felicia

Jag förstår vad du menar. Utåt sett kan man ha mycket vänner och ha mycket att göra - men man kan ändå känna sig helt ensam i själen. För ingen försår hur du har det...



Ja jag har familj, jag bor bara en mil ifrån dem. Men det finns ingen som vet hur jag har det. Ingen som vet mitt problem med mat eller min depression, mina självmordstankar osv. Jag döljer det så väl.

Kram

2011-04-25 @ 16:09:40
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback