stolenmoments

Price Tag

2011-04-30 @ 14:33:39

Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the tale comes first,
And the truth comes second,
Just stop, for a minute and
Smile

 

Why is everybody so obsessed?
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feelin
All right.
Har städat idag, diskat och kvällen blev okej. Men så klart ska jag se en assistent på psyk så tog vid behov vid 01.00 tillsammans med alkohol
Inte bra!
Man kan säga att jag va ganska dragen och blev bjuden på massa drinkar också. Som tur va drack jag bara ett glas vitt hemma. En tjej av dom 10 som va här vet, hon vet att jag legat inne. Så när vi va där inne på nattklubben sa jag bara till henne att jag sett en som jobbat där och att jag tyckte det va jobbigt och så. Hon förstod, jag försökte ändå ha kul, men det gick inte efter de. Så vid 01.30 sa jag hej då.
Men som jag sa, kvällen blev okej fram till att jag såg henne. Jag kan bli förbannad på mig själv att jag
låter de tankarna ta över. För innerst inne vet jag att jag kommer behöva möta dessa människor utanför psyk också. Det kommer hända fler gånger och jag lyckas ju alltid ha otur att se dom lite överallt.
Jag har till och med en som bor två hus bort från mig. När hon brukar stå utanför tar jag alltid omvägar för att jag inte vill se henne, säga hej och le. HAHA... jag vet, jag är så fjantig! Men just nu är jag så ostabil i mig själv att jag blir darrig när jag ser någon från avd, alla tankar väcks och jag får ångest.
Jag hoppas att detta kommer växa ifrån mig så småning om. För visst, jag har pratat med den tjejen
som bor lite ifrån mig några gånger efter. Utanför psyk. Då blev allt i och för sig lite fel och det blev som ettvänskaps prat för att det va bland folk och min kompis stod bredvid. Den tjejen va såå bra, hon är student och va ute på praktik. Men jag kan ta lite mer om henne en annan dag!Kanske... hehe

Ha en bra valborg. Ta det lungt vid elden nu, och med alkohol och med tabletter
och med allt annat. Va rädda om er. :)


/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback