stolenmoments

Positiv anda

2011-04-14 @ 18:40:13

Lätt för att bli negativ.

I min vardag är jag väldigt positiv utåt. Till och med L säger, nu sitter du och ler. Och då vet hon att jag gör allt annat än ler inombords trotts att hon inte känner mig än. Men jag antar att hon är så van och så mycket erfarenhet att hon ser ”igenom” mig och mitt skal. Men jag känner att min blogg, som är min elektroniska dagbok kan bli väldigt mycket för negativ ibland. Fokus på det dåliga. Och ja, på ett sett är det skönt att få skriva hur förjävligt allt känns ibland som tyvärr är allt för ofta.

Men idag har det varit en blandad dag med positiva och negativa tankar och handlingar. Jag har lyckats få mycket gjort men också något som jag kanske inte borde gjort. Så dagen har varit lite blandad. Men för att framhäva det positiva idag så känns det helt okej efter omständigheterna.

Så för att inte få jättemycket ångest nu tar jag mitt pick och pack och fördriver tiden hos en vän.

 

Kömmer tillbaka framåt kvällningen ;)

OJOJOJ.... Positiva jag POSITIVA JAG

 

http://youtu.be/5WxPyUzWSPA

SJUKT BRA!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback