stolenmoments

På toan lyser stjärnorna

2011-04-15 @ 23:31:14

Uschaa...

Det är inte bara på himlen stjärnorna lyser utan idag befann dom sig även hos mig.
Lite obehagligt men dock inte ovanligt. Kan till och med kännas som ett "rus" ibland.

Jag känner mig fortfarande lite febrig,
har ett sår som inte vill gå ihop,
ett sår som är rött och äckligt
och ett stort stycke skinn som blivit typ grått och helt bedövat (hur nu de kan gått till?).
Mitt ansikte är glåmigt och grått, känns svullet och fult.
Jag försöker att undvika alla speglar för att förebygga den ångesten.
Tror att jag ska döva mig i piller nu.
Dra ner rullgardinerna för ikväll och hoppas på att fantisera ihop ett par ljuvliga drömmar.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback