stolenmoments

Opepp

2011-04-23 @ 18:10:18

Ingen lusst alls :(

Det är fint väder, solen skiner, det är "varmt" och är fest.
Visst låter det underbart!!!
Varför kan inte jag känna att jag VILL gå på fest, känna det där suget.
Nej, jag känner bara inte så. Det kanske hör ihop med att jag inte kännt något alls en tid nu.
Men jag har lovat en vän att följa med. Kanske är tur de annars hade jag väl fastnat hemma.
Tror dock att det blir alkohofritt idag. Både för mitt mående och för att jag ska köra i morgon vid 10 tiden och jag vill inte åka dit.

Måste fixa mig nu, om det nu går!!! HEJ POSITIVA MEJ! ;) hehe

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback