stolenmoments

One two three

2011-04-09 @ 00:29:54

Är redan hemma.

Jag pallade inte längre. Okej, jag är full. Men krogen lockar inte för 5öre ändå.
Folk, folk, folk trångt svett och äckel. NEJ TACK inte just nu.
Så hemma fest räckte för mig. Sitter hemma ensam i min soffa nu.
Och jag fick en ganska "grov" tillsägelse idag om att det INTE är okej att ta mina mediciner i samband med alkohol. Och ni vet ju vilken relation jag har till alkohol...
Men grejen är egentligen inte att jag har problem med alkoholen själv, för det har jag inte på långa vägar. För mig är det mer att jag tar till tabletter vid extremt dåligt mående både i tid och otid. Det får mig att stänga av hjärnan,som en av/på knapp. Och det är de jag behöver ibland. Mitt förnuft säger,nej Minna det är fel,medans känslan säger JOO DET ÄR EXAKT VAD DU BEHÖVER för att slippa allt...

Men L sa till mig att jag inte fick ta för mycket ikväll och att en snefylla är lätt när jag mår så dåligt, och med tanke på allt annat. Hon har rätt. Därför ska jag försöka hålla mig till min ordinerade dos.

Förövrigt bestämdes det lite olika saker idag. Orkar inte ta upp allt nu. Men vi va på apoteket och hämtade ut mer medicin,nej jag får inte hämta själv :(
Sta troligtvis träffa läkaren nästa vecka för ändring av medicinering.
Lät som om jag skulle få Zoloft insatt. Har aldrigt haft de. Om någon som läser har haft det får ni gärna skriva en kommentar på hur det va, bra/dåligt m.m Ska även öka dosen Imovane och atarax.

Ja det va bara lite de om denna dagen. Hänt ganska mycket. Men som sakt är jag ganska snurrig i bollen nu. Men jag ser fortfarande vad jag skriver i alla fall ;)


Skriver mer om allt i mon!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Jag har haft Zoloft. Fungerade ok, helt klart värt att prova. Inga jobbiga biverkningar heller. Hoppas den hjälper dig! Kram

2011-04-09 @ 07:32:19
URL: http://anorexivardag.blogspot.com

Postat av: ache

ätit zoloft, dock vart jag manisk så man tog bort den efter en vecka. har dock hört mycket gott om det, det är seratonin i den, vilket är det ämnet i kroppen som får en att känna sig glad. tror det kommer bli bra. kram på dig vännen <3

2011-04-09 @ 09:52:35
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback