stolenmoments

Ligger efter

2011-04-24 @ 09:40:23

Ligger efter med allt känns det som.

Självklart ligger jag efter i skolan. Skulle behövt plugga aset av mig denna helgen men jag har bara inte pallat. Lite har det blivit men jag kände bara att jag va tvungen att släppa det ett tag. Men blir kanske lite plugg snart!

Sen ligger jag efter med mina vänner. Hur gör man? Hur hinner man med?
Jag har kommit fram till att jag har för många vänner. Altså jag menar inte att det är något negativt men det blir som en inre stress, jag msåte hinna träffa henne... och henne... och henne... och honom. För annars är jag en dålig vän?
Och jag hinner inte träffa alla, det går inte, tiden räcker inte till och min ork finns inte.
Jag vet också att många av dom respekterar mig och hur mycket jag orkar och mina "riktiga vänner" har överseende med allt.

Jag ligger efter med mitt hem, ja med min lägenhet. Just nu är det extremt rörigt och jag har inte vikt och hängt upp min tvätt än fast att det va flera dagar sen, skulle behöva damsuga och torka golven hade inte varit fel, men har inte något att torka dom med än :S haha

Och datorn och läsa bloggar har kommit i sista hand bara så ni vet :)
Så just nu är det tidsbrist kan man säga



Hehe... Festen va okej igår. Men åkte hem tidigt! Men som sakt, jag känner mig en aning trött och idag ska jag hem till mamma&A för släckt träff....:S    maaaaaaat :( :(

Ha en bra dag i dte fina vädret :) KRAAAM KRAAM

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

försök att prioritera dina närmsta vänner, annars blir du som jag. ensam utan vänner.

2011-04-24 @ 10:48:06
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: Felicia

Känslan av att ligga efter... Hela tiden är det något man måste göra, som man inte hinner, som man inte orkar. Det ger ångest, jag vet vad du menar. Måste vara skönt ändå att ha dina vänner. För om du inte vill behöver du ju aldrig vara ensam...

kram

2011-04-24 @ 12:41:16
URL: http://seethefeeling.blogg.se/

Postat av: Elin

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 16:35:00
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback