stolenmoments

Jobbig rädsla

2011-04-09 @ 23:12:38

USCH...

Är hemma nu. Men jag känner mig extremt orolig.
Varje gång jag hör syrener tänker jag så mycket. Vart ska dom? Har det hänt något? Har någon fått veta?
Tankarna bara snurrar och jag blir så rädd och orolig.
Jag vet att det inte kommer funka att ha det så, att jag måste försöka sluta att oroa mig för saker.
Men det har så stor betydelse i mitt liv just nu.

När folk kollar på mig undrara jag om dom vet. Men jag kommer heller aldrig få reda på om dom verkligen vet, så varför fundera över de? Jag är så fånig.

Nu är jag trött, trött av alla tankar.
Så nu bestämmer jag mig för att stänga av hjärnan med hjälp av lite kemikalier tills i morgon.
Hoppas ni haft en bra dag :)



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Det är inget att skämmas för, du gör ditt bästa, för det mesta och mer kan ingen begära. Vet att du har höga krav på dig själv, men gör det du orkar - inte mer.

kramar

2011-04-09 @ 23:35:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Noahann

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-03 @ 10:00:39
URL: http://noahann.blogger20.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback