stolenmoments

JÄSP och mediciner

2011-04-16 @ 08:38:55

Min sömn måste defenetivt förbättras.

Men igår kväll när jag tryckte i mig alla mina tabletter och det äckligt söta theralenet fick jag bara för mig att det är helt sjukt. Att man pillar i sig tabletter för att man mår dåligt psykist, för något som inte syns.
Alla substanser och kemikalier som vi tillsätter får kropp. Och jag kan vara ärlig och säga att jag inte äns vet om vissa av dom funkar :S
Och jag tänker att jag är en 21årig tjej som REDAN är beroende av tabletter.
Nej, jag vill verkligen inte de.
Jag förstår pansionärer på drygt 70år som får ta det ena och det andra. Men inte jag.
En person sa till mig här om dagen -Men lilla vän, du ska inte redan behöva ta sömnmedicin.
Men i och för sig vet dom ju INTE ALLA (typ inga) mina problem som dystert nog just känns hjälpa enbart med att droga ner sig själv ett tag.

Men jag vet, det är bra att det finns, det kan hjälpa.
Men just nu känns det som om jag proppar i mig massor utifall att.

Nähe... nu jag jag inte sitta här längre.
Ska dra och Jobbe nu. PJUUU
Jag som kände mig SÅÅÅ UTVILAD när jag vaknade (ironi ;)



Och detta funderade jag på nu! HAHAHA
Vadå MATTANKAR HELA TIDEN!
Dom förföljer mig ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback