stolenmoments

Svacka...

2011-04-12 @ 17:16:47

0.8kg UPP.

Hela jag kokar. Detta känns inte rätt. INEGT känns rätt.
Skolan har gått rent ut sagt skit och jag mår dåligt av de.
Motivationen till livet, eller kanske mer till friskheten är just nu nere på noll.
Känns inte som om något spelar någon roll vilket fal, kan lika gärna bli fet som en ko.
Hata hata hata
OCH theralen på skoltid funkar inte i längden.

Mamma ringer och är orolig. Allt jag vill är att hon inte ska vara orolig och hon ställer extremt dumma frågor som egentligen inte är dumma men som är helt uppenbara redan innan hon frågat dom.
Tex. hur är det? ÅÅÅÅ då kokar de

Mitt humör svackar och orken börjar helt enkelt ta slut.
Enheten har inte riktigt kommit igång än, bara lite.
Det är svårt det där. Men ett kontrakt på minst 3månader är skrivet.
Så nu är jag fast...

Osamanhängande text till en osamanhängande hjärna.
Passande.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Nu ska jag börja med att skriva något som är bland det värsta att läsa, enligt mig. Snälla rara du.

Det är helt okej, kanske också helt normalt att du inte orkar skolan. Det är ytteeeerst små som orkar allt det du tagit på dig att orka. Så de där 3 månaderna som kontraktet bestämt hoppas jag att de får dig att inse att skola kanske är för högt siktat? Du är sjuk, det är många friska som inte klarade första terminen, och det har du redan klarat? Ta det som en vinst, att du klarat det, och att du NÄR du är frisk kan ha det med dig och starta/fortsätta ta vid där du är nu, i skolan menar jag.



Och nej. Theralen är heeelt fel medicin att använda så. Blir mest seg men ångesten får sig inte en så stor smäll av det. Känner du samma? Ska du sluta/vill du sluta med Theralen eller är det det enda som har någon effekt?



Du har rätt, jag kommer aldrig bli helt fri från de här åren, jag kommer ännu då jag blir senil ha en del minnen och sår och känslor kvar sen nu. Både du och jag kommer nog ha minnena från de låsta avdelningarna i färskt minne. Jag är i alla fall övertygad om det. Det var en alltför stor del av mitt liv så länge. Hur mycket har du varit inlagd totalt?

Jo, jag håller med, jag känner igen mig i det du skriver.

kramar

2011-04-13 @ 15:38:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback