stolenmoments

Helvete

2011-04-03 @ 17:46:27

Blev ambulansen igår.

Det är inte meningen att jag ska få må bra helt enkelt.

Igår hände det en grej som jag knappt kan leva med. En grej som kommer sätta djupa spår i mitt liv, kanske något som aldrig kommer att försvinna. De denna personen sa till mig igår kan jag setta dit honnom för. Det va sjukt. Vilken jävla idiot.
När jag kom hem mådde jag så dåligt att det blev för mycket helt enkelt.
Slutade med att ambulansen kom och hämtad mig. Kom till akuten, tog prover och EKG sen psykakuten där jag fick prata med en ssk från avd som jag pratat med innan.
I och för sig kunde jag knappt prata eftesom jag va nästan helt borta.
Men jag kom i alla fall hem vid 05.00 och har sovit tills typ nu.
Jag klarar kanappt att hålla ögonen öppna nu heller så ska snart gå och lägga mig igen.

Vilken jävla helg... och idag känns livet väldigt meningslöst.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Vad hände?

Låter som att du kanske borde blivit inlagd, eller? Klarar du av dagen i dag?

Tänker på dig! Styrkekramar!!!

2011-04-04 @ 06:57:26
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback