stolenmoments

Haha...beslutsångets!

2011-04-23 @ 10:31:31

Tänkte att jag skulle se lite på Tv!

Jag kan ju inte ens välja vad jag ska se på... GRRR
Antingen har jag Ronja på barnkanalen (nostalgi och underbart) eller har jag Miami INK sjukt coolt, eller gamla hedliga Nyhtets Morgon.
OCH JAG KAN INTE VÄLJA! Hahaha...illa
Därför hoppar jag lite fram och tillbaka nu. YEEY ;)

Snart ska jag gå iväg och handla en bingolott till min lilla farmor. Hon va rädd att hon skulle behöva sitta ensam i Påsk eftersom hon inte kan ta sig någon stans. I vanliga fall brukar hon inte vara hemma en sekund på denna helgen och man brukar få stoppa henne och säga HALLÅ FARMOR jag då?? haha...
Men efter hennes sakda hon fick för ca:1månad sen kan hon knappt ta sig utanför dörren. Men det går bättre och bättre för varje dag och krut tant som hon är går läkningen gaska fort. Så till sommaren är hon nog ute och traskar lite försiktigt igen :) (om allt går som det ska).
Men hon har inte behövt sitta ensam i alla fall. Den enda dagen blir i morgon och dåköper jag bingolotten till sällskap ;)

Annars så känns kroppen bättre idag. Skönt. För jag HATAR HATAR HATAR att känna mig svag.
JAG ÄR INTE SVAG! Jag är stark som en oxe ;)
Och nu blir dte ett litet hopp på enheten eftersom det är långhelg och L är borta.
Men faktiskt så känns det bara skönt att få andas ut ett tag!

Hur har ni det?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback