stolenmoments

Fixa Fixa Fixa

2011-04-02 @ 16:42:22

Nu ska jag gömma mig.

Jag är blondin. Och då menar jag äkta blondin.
Och det innebär mer än ett blont hår.
Hela jag är totalt KRITVIT (eller blir jag röd).
INTE KUL.
Men jag har ett litet knep när jag ska på kalas, fest eller något annat speciellt.
Jag har ett spray som gör att man blir lite brunare, eller man får lixom lite mer färg. Ingen brun utan sol utan det blir som ett puder fast bättre. Dyrt som tusan. Men jag ser inte lika blek ut och det är värt de.
Jag är ingen fixartyp när det gäller smink och så. Har aldrig varit. Kan va för att jag är totalt värdelös på sånt, hehe. Så det blir ganska ofta bara puder, mascara och kanske lite eyeliner.

Till detta kommer jag ha på mig en svart klänning med lite volang, svarta strumpbyxor och en bollero över. Jag blir helsvart kan man säga. Med kasnke något avbrytane halsband.

Jag hatar detta. Att behöva ta på sig kläder som man inte trivs i. Jag hatar att göras sig fin, för jag blir inte fin ändå. Jag hatar att jag ser så tjock ut i allt jag tar på mig. ÅÅÅ detta gör mig galen. Och sen äta mat och tårta på de. Jag kommer rulla där ifrån.
Men va fan. Nu får jag ta och ge mig. Det är ju roligt på kalas. RIGHT Minna...
Hej ÅNEGST!

Här är spayen jag använder


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback