stolenmoments

Everything I've told you was true

2011-04-12 @ 21:37:31

Ångest.

Jag såg folk igår. Folk som jag vet vet...
Därför kändes det som om alla kollade på mig. Jag kände mig iaktagen hela tiden, kunde inte slappna av, inte en sekund. Såg två personal från psyk också. Typiskt. Men jag såg dom bara på avstånd så inget hälsande.
Men känslan finns där bara jag ser dom. En av dom gillade jag inte alls till en början, men med tiden började jag verkligen tycka om henne. Egentligen va det så med dom flesta eftesom jag till en början höll mig stängd inom mig men med tiden kunde jag öppna lite till och lite till och lite till. Men verkligen bara för få personer.

Annars har denna dagen varit en riktig katastrofdag. Inget att hänga i julgranen direkt.
Jag mår verkligen inte bra och så ska saker och ting jävlas med mig bara för de ;) hehe

I morgon ska jag träffa en kompis på dagen sen ska jag till L på eftermiddagen.
ÅÅÅ jag vet inte vart allt är på väg just nu :S

/Minna


Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lorden

I think your pretty, and somewhat extraordinary.

Ge inte upp.

2011-04-12 @ 23:22:19

Postat av: Tr

Jag känner igen det, när det känns som om den inre sjukdomen sitter utanpå och precis alla vet allting om en. Det är verkligen jätteobehagligt!



Kramar

2011-04-13 @ 09:54:34
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback