stolenmoments

Dunk dunk dunk

2011-04-27 @ 21:20:02

Grejen är den...

Nej, jag bryr mig egentligen inte om att grannarna har fest en onsdag.
Jag fattar, dom är unga, fint väder och lillördag. Inte helt fel!
Men när jag väl har börjat störa mig på dunket kan det inte släppa från mitt huvud.
Så nu ökar jag volymen hos mig och överröstar deras dunk ;)
Men tyvärr brukar dom inte dra för ens runt 24 tiden och då har jag hunnit störa mig ett bra tag.
Men man lever ju bara en gång så varför inte festa en onsdag?
För mig blir det fest både fredag och lördag nu i alla fall.

Apoteksinsidenten har inte löst sig.
Eller jag kunde löst den om jag ville men kände verkligen inte för det. Dom ringde från enheten på morgonen och sa att jag fick komma dit och ha med mig en personal till apoteket.
Men NEJ, jag tänker inte sätta mig i en bil med en främmande människa och be henne ta ut min medicin (eftersom jag bara träffat L där). Så jag får helt enkelt klara mig på det jag har tills på fredag. Jag har det viktigaste hemma men jag kommer få panik ändå av att jag inte kan ta det jag brukar. Har redan haft panik ett antal gånger idag!
Får ta lite extra av det andra helt enkelt, men det kan jag inte göra på dagen för då deckar jag väl helt!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ch

ojdå...problematik! förstår din tanke.... hoppas ni hittar nån lösning! vad äter du för mediciner?

2011-04-28 @ 17:38:46
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback